لوگوها چه می‌گویند؟

تاریخ پیدایش لوگوهای تجاری که در ایران به آن به اشتباه آرم هم می‌گویند، به دوران صنعتی برمی‌گردد؛ آن زمان که هنوز مردم سواد چندانی نداشتند و نمی‌توانستند کالاها و تولیدات تجاری را با خواندن اسم تولیدکننده‌ها از هم متمایز کنند. تولیدکننده‌ها شکل‌های ساده‌ای می‌کشیدند تا به مردم کمک کنند که بتوانند مثلاً کفشی که یک علامت تیک دارد را از کفشی که علامت یک ببر دارد، تفکیک کنند. مردم باسواد شدند، اما هنوز تولیدکننده‌ها دست از لوگوها برنداشته‌اند

لوگو و استیکر بانک ها :

این لوگوها برای استفاده در دوطرف سایبان ها و یا بر روی سطل های خودپرداز طراحی شده که باعث میشود توجه افراد به خودپرداز جلب شود و از فاصله متوجه نوع بانک خودپرداز شوند .

این لوگوها برچسبی بوده و به راحتی نصب و چسبانده میشود و چسب آنها مقاوم است و راحتی کنده نمیشود

لوگو های موجود در شرکت ویژن :

1-لوگو بانک دی

لوگو بانک دی
لوگو بانک دی

2-لوگو بانک شهر

لوگو بانک شهر
لوگو بانک شهر

3-لوکو بانک صادرات

لوگو بانک صادرات
لوگو بانک صادرات

4-لوگو بانک توسعه تعاون

5-لوگو بانک اقتصاد نوین

لوگو بانک اقتصادنوین
لوگو بانک اقتصاد نوین

حتما برایتان پیش آمده است که به دلایل  تغییر سوییچ   فرسوده شدن لوگو   دنبال تغییر لوگو بانک مورد نظر خود  بوده اید اما  به دلایل  اتلاف وقت و هزینه به دنبال   عوض کردن و خرید لوگو مورد نظر خود نرفته اید.

شرکت ویژن مهرازویرا  این امکان  را برای  دارندگان خودپرداز فراهم آورده است که تنها با سفارش اینترنتی از سایت  لوگو مورد نظر خود را سفارش دهند  تا هم در زمان و هم در هزینه های شما عزیزان صرفه جویی شود.

به دلیل طرف قرار داد بودن شرکت ما با  اکثر بانک ها  لوگو های موجود در سایت ما  بر اساس بروزترین مدل لوگو بانک مورد نظر میباشد.


مطالب مرتبط: